Euthalia Verzorging Wellness Prive Sauna Deventer_Overijssel SPA

Recensies

Wat Onze Gasten Over Ons Zeggen: Recensies & Beoordelingen

Hierbij wat recensies. Wat vinden de gasten welke Euthalia Verzorging en Wellness hebben bezocht? Wat hebben deze gasten achtergelaten aan feed-back? Wij delen dit graag met u.

Recensie Achterlaten

Euthalia Verzorging en Wellness 5 sterren beoordeling
Euthalia Verzorging en Wellness 5 sterren beoordeling

Hierbij het overzicht van een aantal recensies;

★★★★★
Sauna Deventer Recensie Rachel
Sauna Deventer Recensie Rachel
★★★★★
Sauna Deventer Recensies
Sauna Deventer Recensies
★★★★★
Euthalia Wellness Verzorging Sauna Deventer Recensie Wietse
Euthalia Wellness Verzorging Sauna Deventer Recensie Wietse
★★★★★
Euthalia Wellness Verzorging Sauna Deventer Recensie Marijn
Euthalia Wellness Verzorging Sauna Deventer Recensie Marijn

leuke ervaring gehad en heerlijke massage gekregen. Voor herhaling vatbaar en zeer goede service  

Romeekpt_ profielfoto
Romeekpt_
3 maanden geleden
Super fijne ervaring! Veel persoonlijke aandacht, rust en er wordt fijn meegedacht. Flexibel. Hele mooie accommodatie! Voelt alsof het allemaal ‘speciaal voor jou’ is neergezet. Een fijne dag om jezelf te gunnen en tot rust te komen:)
Sabyne Özcan-Albers profielfoto
Sabyne Özcan-Albers
4 maanden geleden
Vanochtend heerlijk genoten in deze privé setting aan het zwembad. Heerlijk gedobberd en afgewisseld met de sauna en jacuzzi samen met mijn man. Ik vind het zeer zeker voor herhaling vatbaar. Het is onze beleving van alle gemakken voorzien.
Fabie Thielman profielfoto
Fabie Thielman
6 maanden geleden
We hebben een heerlijke zussen relaxdate gepland bij Euthalia. We genoten van een pedicure met voetmassage en daarna mochten we gebruikmaken van het privézwembad en de sauna. Alles voelde zó zen dat ik zelfs even in slaap ben gevallen.

De sfeer, de aandacht en de vibe zijn echt top. Je voelt je hier volledig verzorgd en op je gemak. Dit was absoluut het hoogtepunt van ons zussenweekendje weg. Zeker een aanrader als je even echt wilt ontspannen. 💗
Ramon Bosman profielfoto
Ramon Bosman
6 maanden geleden
Een geweldige ervaring! De locatie is perfect en de hygiëne is echt op hoog niveau. Vanaf het eerste moment voelde ik me erg comfortabel en helemaal op mijn gemak. De eigenaar legde alles rustig en duidelijk uit, wat ik erg prettig vond.

De behandelingen van de therapeut waren van hoge kwaliteit. Ik heb gebruik gemaakt van de sauna, het zwembad, de hamam en massages. allemaal even professioneel en ontspannend!

Euthalia Verzorging en Wellness is wat mij betreft een absolute aanrader.
Dinie Schutte profielfoto
Dinie Schutte
7 maanden geleden
Hele fijne hamambehandeling gehad en een fijne massage. Helaas was de sauna even buiten werking, maar de jaccuzzie was een heel goed alternatief.
Siro Kanhaisingh profielfoto
Siro Kanhaisingh
7 maanden geleden
Het was een hele fijne ervaring, heerlijk genoten.
Het is er netjes en een goede massage gehad.
Personeel is keurig, vriendelijk. Heerlijke smootie en Marokkaanse thee gehad, hier mis ik wel een menukaart.
Verder waren we content, bezoek aan Euthalia is zeker de moeite waard.
Nick Noever profielfoto
Nick Noever
7 maanden geleden
Hele fijne behandeling, lieve mensen.
Super ontspannen. Eerste afspraak was gemist door miscommunicatie maar in ruil daarvoor kreeg ik een uur lang toegang tot sauna en zwembad dus dat was top!
Chantal Van der veen profielfoto
Chantal Van der veen
7 maanden geleden
Heerlijke middag gehad, lekkere Hammam behandeling, gezichts-en voet massage.
Ervoor en erna fijn gebruik gemaakt van de sauna.
Een echte aanrader voor één ieder om even lekker te ontspannen.
Mooie schone ruimte en heel sfeervol, en je wordt heel gastvrij ontvangen. Super relaxed
Foto van klantenbeoordeling
Reactie van de eigenaar 7 maanden geleden
Dank u. Het was een plezier u te mogen ontvangen. We zijn blij dat de Hammam, massages en sauna zo goed in de smaak vielen en dat u onze sfeer en gastvrijheid waardeert.Hartelijk dank voor uw mooie woorden en positieve beoordeling — dat betekent veel voor ons.Graag verwelkomen we u binnenkort weer voor een heerlijk ontspannen moment!Warme groet,Euthalia Verzorging & Wellness
Fortissimuss92 Amp profielfoto
Fortissimuss92 Amp
7 maanden geleden
Zeer goede ervaring. Het is de derde keer dat ik er kom en ik kan het iedereen aanraden. De massage, sauna, zwembad... allemaal top!
Reactie van de eigenaar 7 maanden geleden
Wat ontzettend leuk om te horen dat u al voor de derde keer bij ons bent geweest! 🌿Hartelijk dank voor uw vertrouwen en mooie woorden. Fijn dat u zo genoten heeft van de massage, sauna en het zwembad.We hopen u snel weer te mogen verwelkomen voor een volgende ontspannen ervaring!Warme groeten,Euthalia Verzorging & Wellness
H El profielfoto
H El
7 maanden geleden
Leuke plek om heerlijk bij te komen. Zowel sauna als jacuzzi en zwembad zijn zoals verwacht. Schoon en hygiënisch. Koffie is heerlijk en de Marokkaanse Tajine is verrukkelijk. De massages zijn ook een aanrader. Hier komen we zeker terug.
Foto van klantenbeoordeling
Reactie van de eigenaar 7 maanden geleden
Wat een prachtige review, dank u wel! :-)We zijn blij te horen dat u zo Genoten heeft van onze faciliteiten, de Tajine en de Massages.Fijn dat u de sfeer en hygiëne waardeert — dat is precies waar we veel aandacht aan besteden.We kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen voor een heerlijk ontspannen moment!Warme groet,Euthalia Verzorging & Wellness
Faiz Fahmi profielfoto
Faiz Fahmi
7 maanden geleden
Een perfecte ontsnapping aan de dagelijkse stress. De sauna en de ontspanningsruimtes zijn fantastisch. Ik kan niet wachten om terug te komen!
Reactie van de eigenaar 7 maanden geleden
Wat een prachtige woorden, hartelijk dank! 💚 We zijn blij te horen dat je jouw ervaring bij Euthalia Verzorging en Wellness als luxueus en verjongend hebt ervaren. Het is ons doel om elke gast volledig te laten ontspannen en zich verwend te laten voelen — fijn dat dit is gelukt! Graag tot een volgende keer voor weer een moment van pure wellness.
Een fantastische ervaring van begin tot eind. Alles voelt luxueus en verjongend!
Reactie van de eigenaar 7 maanden geleden
Wat een prachtige review, dank u wel! 💖 We zijn ontzettend blij dat juw bezoek als zo luxueus en verjongend heeft ervaren. Bij Euthalia Verzorging en Wellness streven we ernaar om van begin tot eind een moment van pure ontspanning te bieden — geweldig om te horen dat dit is gelukt! 🌿✨
Alex Grave profielfoto
Alex Grave
7 maanden geleden
Heerlijke duo massage gehad. Met een Marokaanse kop thee.
Wat een heerlijk plekje midden in Deventer
Reactie van de eigenaar 7 maanden geleden
Dank Alex! Wat fijn om te horen dat jullie hebben genoten van de duo massage en de Marokkaanse thee! 💆‍♀️🍵We vinden het geweldig dat jullie onze plek in het hart van Deventer zo hebben ervaren. Bedankt voor jullie lieve woorden en graag tot een volgende keer voor nog meer ontspanning! 🌿
Carola Eilander profielfoto
Carola Eilander
7 maanden geleden
Wat een fijne (duo) behandeling! Volgende keer met een sauna erbij 🥳
Reactie van de eigenaar 7 maanden geleden
Hartelijk dank voor uw mooie woorden! Fijn om te horen dat u heeft genoten van de (duo) behandeling. Een volgende keer met een saunabezoek erbij klinkt als een uitstekend idee — we verwelkomen u graag opnieuw voor een volledig ontspannende ervaring. 🌿
Sheren Susanto profielfoto
Sheren Susanto
7 maanden geleden
Een verborgen pareltje! De sfeer is vredig en de behandelingen zijn top. De massages zijn een echte aanrader!
Reactie van de eigenaar 7 maanden geleden
Hartelijk dank voor uw prachtige woorden! Wat fijn om te horen dat u de sfeer en behandelingen zo waardeert. We zijn blij dat de massages zo in de smaak zijn gevallen en hopen u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen bij Euthalia Verzorging & Wellness voor een moment van pure ontspanning. 🌿
Ceicilia Sekar profielfoto
Ceicilia Sekar
7 maanden geleden
Perfecte plek voor zelfzorg. Rustige sfeer, deskundige therapeuten en geweldige klantenservice.
devina utami profielfoto
devina utami
7 maanden geleden
Het personeel was erg bescheiden en vriendelijk, ze begroetten me vriendelijk. Ik heb er ook een ontspannen tijd gehad. Ze hebben me de beste service geboden.
Eiffel Hendriksen profielfoto
Eiffel Hendriksen
7 maanden geleden
Perfecte plek voor zelfzorg. Rustige sfeer, deskundige therapeuten en geweldige klantenservice.
Clarissa Alverina profielfoto
Clarissa Alverina
7 maanden geleden
Het beste wellnesscentrum waar ik ooit ben geweest. Geweldige energie, vriendelijk personeel en fantastische behandelingen.
deisy amanda profielfoto
deisy amanda
7 maanden geleden
Schoon, rustgevend en professioneel. Ik voelde me helemaal herboren na mijn bezoek💕💕
bernika sutandar profielfoto
bernika sutandar
7 maanden geleden
Ik kan niet genoeg positieve dingen zeggen over deze plek. Ze hebben me geholpen te ontstressen en me weer op mijn best te voelen.
Viorisha profielfoto
Viorisha
7 maanden geleden
Elke keer weer een geweldige ervaring. Het team geeft echt om je welzijn.
Mark-Jan Okhuijzen profielfoto
Mark-Jan Okhuijzen
7 maanden geleden
Vandaag voor het eerst naar deze sauna geweest.
Het personeel is erg vriendelijk. Je hoefde maar op de bel te drukken,en ze stonden er om een bestelling op te nemen.
Alles is mooi schoon.
Tip van ons; een klein menukaartje zou een goede aanvulling kunnen zijn.
Verder zou ik deze sauna zeker aanbevelen voor een heerlijk dagje ontspanning!
angela kalkhoven profielfoto
angela kalkhoven
7 maanden geleden
Heerlijke hamam gehad in een prachtig mooie ruimte met privé zwembad en sauna waar je gebruik van mag maken. Met een heerlijk kopje thee en een goede massage kom je even helemaal tot rust.
Reactie van de eigenaar 7 maanden geleden
Hoi Angela wat fijn om te horen! Heerlijk nagenieten na de Hamam met zeeppakking van bijna 1uur. Graag tot de volgende keer. Warme groeten van het Euthalia Verzorging & Wellness.
Bram Francke profielfoto
Bram Francke
7 maanden geleden
Fijne atmosfeer.
Reactie van de eigenaar 7 maanden geleden
Hartelijk bedankt voor uw bezoek aan onze Privé Spa in Deventer en erg fijn te vernemen dat alles naar wens is geweest. Graag tot ziens!
Andele Brenninkmeijer profielfoto
Andele Brenninkmeijer
7 maanden geleden
Fantastische privésauna! Heerlijk genoten van een fantastische, ontspannende massage! Aanrader!
Reactie van de eigenaar 7 maanden geleden
Heel graag gedaan. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze privesauna. Graag tot de volgende keer. 🙏
Debora Bakelaar profielfoto
Debora Bakelaar
7 maanden geleden
Heerlijke ervaring. Goed ontvangst, fijne behandeling.
Reactie van de eigenaar 7 maanden geleden
Mooie woorden dank u!
Melanie Van Der Wal profielfoto
Melanie Van Der Wal
7 maanden geleden
We hebben een hele fijne ervaring gehad! Je wordt heel vriendelijk ontvangen, ze zijn heel gastvrij en de headspa was heerlijk!
Reactie van de eigenaar 7 maanden geleden
Fijn om te horen. Bedankt en graag tot ziens!
Sandra Blommestein profielfoto
Sandra Blommestein
7 maanden geleden
En zo ben je dan in Deventer voor een nieuwe ervaring. Hotstone massage in duo met lieve vriendin. Wat heerlijk om dit samen te doen bij Euthalia. Zeker een aanrader en we komen graag terug en dan voor een uitgebreide behandeling. Zen naar huis en tot gauw Deventer! 💛
Reactie van de eigenaar 7 maanden geleden
Het was een waar genoegen jullie deze Heerlijke behandeling aan te bieden. Veel plezier nog in Deventer
Saloua Khairi profielfoto
Saloua Khairi
10 maanden geleden
Een ware oase van rust! Warm welkom, ontspannen sfeer en een perfecte massage van begin tot eind. Ik voelde me verfrist en opgeladen — 100% aan te bevelen.
Reactie van de eigenaar 10 maanden geleden
Dank u wel. Zo horen wij het graag. Graag tot de volgende keer. Nagenietse
Hele fijne tijd gehad, zeer de moeite waard
Reactie van de eigenaar 10 maanden geleden
Fijn jullie te mogen hebben ontvangen in onze privė Wellness. Graag tot de volgende keer en wij hopen dat uw huid lang zo zacht als nu mag blijven aanvoelen na onze Hamam behandeling. 😃
Jurjen profielfoto
Jurjen
1 jaar geleden
Zeer professioneel (privé) wellness centrum. Alle voorzieningen de je hartje begeert, zijn aanwezig. Vakkundig en vriendelijk personeel. Bij vragen en/of opmerkingen enkel op het belletje drukken, en ze staan voor je klaar.

Zeker een aanrader voor een ontspannen sfeer, in een gemoedelijke setting.
Reactie van de eigenaar 1 jaar geleden
Goed om te horen. Altijd Welkom. Wij staan graag voor u klaar. Graag tot ziens

Nog eens lekker naar de Sauna

Hoe beoordeel u Euthalia Verzorging en Wellness?

Graag vernemen wij ook uw mening. Dank daarvoor!

Euthalia Verzorging & Wellness Review Schrijven

Bijzonder dat er een kelder is uitgegraven en dat daar een complete Wellnes is gemaakt. Top: relaxte sfeer, uitstekende massage met gratis gebruik van sauna en whirlpool.

Tip: smalle rand langs zwembad evalueren en toilet toevoegen indien mogelijk zeer goed

Beste Matz. Bedankt voor de heerlijke ontspanning en het overweldigende fijne gevoel dat ik heb overgehouden. Kon me niet heugen dat ik zo ontspannen ben geweest als vandaag.  

Gefeliciteerd met dit unieke relaxed paleis van Deventer. Succes en we komen gauw weer.  

Onwijs genoten van de rust (qua gasten) en van de massage en het gezichtsmasker. Onwijs leuk concept en gezellige sfeer!! 

Shalom Matz. We hebben genoten van je verwezenlijkte droom binnen in Euthalia . Het eerste deel van het woord verraad al dat het goed is (Eu). Het tweede deel beloofd dat het steeds beter wordt (thalia). 

Heerlijke hammam, fijn, schoon en fris . Dank!  

Heel ontspannen gevoel, dank!  

We vonden het heel erg fijn, lekker genoten van de jacuzzi en van de heerlijke massage. Super vriendelijk personeel. Ik wens jullie nog veel geluk in het werk!  

Heerlijk, fijne handen en een geweldige massage. Super vriendelijk personeel!  

Super genoten van de hamam. Het was een ontspannen middag. Voor herhaling vatbaar!  

We hebben wij een mooie ochtend gehad. De massage was voor beide goed en zijn zeer goed ontvangen, goede gastheer, Toppie! We komen graag weer langs wanneer we weer in de buurt zijn. Toppie en succes in de komende tijd.  

Super chill hier en keihard genoten. Lekker dichtbij en zeg, tot snel!  

Heerlijke massage na een dagje fietsen. Had ik echt even nodig!  

Wat een ontdekking! Een fantastische plek. Dank je  

Dankjewel en het is helemaal goed. Heel veel succes.  

Ik had er behoefte aan mijn systeem te resetten … En dat is dankzij Euthalia goed gelukt. Even het verstand op 0 in een sauna op 80. Dicht bij huis even ver weg zijn. Dikke tevree! 

Perfect! 

Fijne aparte belevenis door alleen gebruik te kunnen maken van de Wellness, fijn!  

Heerlijke ontspannen middag . Vriendelijk ontvangen en helemaal alleen in de Wellness . Zeker tot een volgende keer!  

Wauw! Wow! Wow! Wat een super relaxed ochtend hier met zijn tweetjes. Heerlijk ontspannen en fijne behandeling van Matz . En dat bij ons om de hoek! Jullie zien ons zeker terug!  

Dit was echt super fijn! Helemaal Zen voor ik zou gaan optreden. Heerlijk genoten van de massages.  

Helemaal Zen de vakantie afsluiten. Heerlijk genoten van de Hammam en de massage. Voor herhaling vatbaar! 

Een heerlijke massage gehad! Onverwachts mooie ruimte waar je super Zen wordt.  

Heel aardig! Ik beveel het aan. Super, bedankt voor de leuke sfeer! 

Een heerlijke ontspannen moment voor mezelf gehad. Hammam, gezichtsmassage en de voetjes. In de sauna ben ik twee keer in geweest . Ben weer helemaal Relaxed. Aanrader voor iedereen!  

Heerlijk genoten van een zussendag. Hele fijne service. Zeker voor herhaling vatbaar! 

Erg fijne omgeving met fijne sfeer! 

leuke ervaring gehad en heerlijke massage gekregen. Voor herhaling vatbaar en zeer goede service  

Romeekpt_ profielfoto
Romeekpt_
3 maanden geleden
Super fijne ervaring! Veel persoonlijke aandacht, rust en er wordt fijn meegedacht. Flexibel. Hele mooie accommodatie! Voelt alsof het allemaal ‘speciaal voor jou’ is neergezet. Een fijne dag om jezelf te gunnen en tot rust te komen:)
Sabyne Özcan-Albers profielfoto
Sabyne Özcan-Albers
4 maanden geleden
Vanochtend heerlijk genoten in deze privé setting aan het zwembad. Heerlijk gedobberd en afgewisseld met de sauna en jacuzzi samen met mijn man. Ik vind het zeer zeker voor herhaling vatbaar. Het is onze beleving van alle gemakken voorzien.
Fabie Thielman profielfoto
Fabie Thielman
6 maanden geleden
We hebben een heerlijke zussen relaxdate gepland bij Euthalia. We genoten van een pedicure met voetmassage en daarna mochten we gebruikmaken van het privézwembad en de sauna. Alles voelde zó zen dat ik zelfs even in slaap ben gevallen.

De sfeer, de aandacht en de vibe zijn echt top. Je voelt je hier volledig verzorgd en op je gemak. Dit was absoluut het hoogtepunt van ons zussenweekendje weg. Zeker een aanrader als je even echt wilt ontspannen. 💗
Ramon Bosman profielfoto
Ramon Bosman
6 maanden geleden
Een geweldige ervaring! De locatie is perfect en de hygiëne is echt op hoog niveau. Vanaf het eerste moment voelde ik me erg comfortabel en helemaal op mijn gemak. De eigenaar legde alles rustig en duidelijk uit, wat ik erg prettig vond.

De behandelingen van de therapeut waren van hoge kwaliteit. Ik heb gebruik gemaakt van de sauna, het zwembad, de hamam en massages. allemaal even professioneel en ontspannend!

Euthalia Verzorging en Wellness is wat mij betreft een absolute aanrader.
Dinie Schutte profielfoto
Dinie Schutte
7 maanden geleden
Hele fijne hamambehandeling gehad en een fijne massage. Helaas was de sauna even buiten werking, maar de jaccuzzie was een heel goed alternatief.
Siro Kanhaisingh profielfoto
Siro Kanhaisingh
7 maanden geleden
Het was een hele fijne ervaring, heerlijk genoten.
Het is er netjes en een goede massage gehad.
Personeel is keurig, vriendelijk. Heerlijke smootie en Marokkaanse thee gehad, hier mis ik wel een menukaart.
Verder waren we content, bezoek aan Euthalia is zeker de moeite waard.
Nick Noever profielfoto
Nick Noever
7 maanden geleden
Hele fijne behandeling, lieve mensen.
Super ontspannen. Eerste afspraak was gemist door miscommunicatie maar in ruil daarvoor kreeg ik een uur lang toegang tot sauna en zwembad dus dat was top!
Chantal Van der veen profielfoto
Chantal Van der veen
7 maanden geleden
Heerlijke middag gehad, lekkere Hammam behandeling, gezichts-en voet massage.
Ervoor en erna fijn gebruik gemaakt van de sauna.
Een echte aanrader voor één ieder om even lekker te ontspannen.
Mooie schone ruimte en heel sfeervol, en je wordt heel gastvrij ontvangen. Super relaxed
Foto van klantenbeoordeling
Reactie van de eigenaar 7 maanden geleden
Dank u. Het was een plezier u te mogen ontvangen. We zijn blij dat de Hammam, massages en sauna zo goed in de smaak vielen en dat u onze sfeer en gastvrijheid waardeert.Hartelijk dank voor uw mooie woorden en positieve beoordeling — dat betekent veel voor ons.Graag verwelkomen we u binnenkort weer voor een heerlijk ontspannen moment!Warme groet,Euthalia Verzorging & Wellness
Fortissimuss92 Amp profielfoto
Fortissimuss92 Amp
7 maanden geleden
Zeer goede ervaring. Het is de derde keer dat ik er kom en ik kan het iedereen aanraden. De massage, sauna, zwembad... allemaal top!
Reactie van de eigenaar 7 maanden geleden
Wat ontzettend leuk om te horen dat u al voor de derde keer bij ons bent geweest! 🌿Hartelijk dank voor uw vertrouwen en mooie woorden. Fijn dat u zo genoten heeft van de massage, sauna en het zwembad.We hopen u snel weer te mogen verwelkomen voor een volgende ontspannen ervaring!Warme groeten,Euthalia Verzorging & Wellness
H El profielfoto
H El
7 maanden geleden
Leuke plek om heerlijk bij te komen. Zowel sauna als jacuzzi en zwembad zijn zoals verwacht. Schoon en hygiënisch. Koffie is heerlijk en de Marokkaanse Tajine is verrukkelijk. De massages zijn ook een aanrader. Hier komen we zeker terug.
Foto van klantenbeoordeling
Reactie van de eigenaar 7 maanden geleden
Wat een prachtige review, dank u wel! :-)We zijn blij te horen dat u zo Genoten heeft van onze faciliteiten, de Tajine en de Massages.Fijn dat u de sfeer en hygiëne waardeert — dat is precies waar we veel aandacht aan besteden.We kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen voor een heerlijk ontspannen moment!Warme groet,Euthalia Verzorging & Wellness
Faiz Fahmi profielfoto
Faiz Fahmi
7 maanden geleden
Een perfecte ontsnapping aan de dagelijkse stress. De sauna en de ontspanningsruimtes zijn fantastisch. Ik kan niet wachten om terug te komen!
Reactie van de eigenaar 7 maanden geleden
Wat een prachtige woorden, hartelijk dank! 💚 We zijn blij te horen dat je jouw ervaring bij Euthalia Verzorging en Wellness als luxueus en verjongend hebt ervaren. Het is ons doel om elke gast volledig te laten ontspannen en zich verwend te laten voelen — fijn dat dit is gelukt! Graag tot een volgende keer voor weer een moment van pure wellness.
Een fantastische ervaring van begin tot eind. Alles voelt luxueus en verjongend!
Reactie van de eigenaar 7 maanden geleden
Wat een prachtige review, dank u wel! 💖 We zijn ontzettend blij dat juw bezoek als zo luxueus en verjongend heeft ervaren. Bij Euthalia Verzorging en Wellness streven we ernaar om van begin tot eind een moment van pure ontspanning te bieden — geweldig om te horen dat dit is gelukt! 🌿✨
Alex Grave profielfoto
Alex Grave
7 maanden geleden
Heerlijke duo massage gehad. Met een Marokaanse kop thee.
Wat een heerlijk plekje midden in Deventer
Reactie van de eigenaar 7 maanden geleden
Dank Alex! Wat fijn om te horen dat jullie hebben genoten van de duo massage en de Marokkaanse thee! 💆‍♀️🍵We vinden het geweldig dat jullie onze plek in het hart van Deventer zo hebben ervaren. Bedankt voor jullie lieve woorden en graag tot een volgende keer voor nog meer ontspanning! 🌿
Carola Eilander profielfoto
Carola Eilander
7 maanden geleden
Wat een fijne (duo) behandeling! Volgende keer met een sauna erbij 🥳
Reactie van de eigenaar 7 maanden geleden
Hartelijk dank voor uw mooie woorden! Fijn om te horen dat u heeft genoten van de (duo) behandeling. Een volgende keer met een saunabezoek erbij klinkt als een uitstekend idee — we verwelkomen u graag opnieuw voor een volledig ontspannende ervaring. 🌿
Sheren Susanto profielfoto
Sheren Susanto
7 maanden geleden
Een verborgen pareltje! De sfeer is vredig en de behandelingen zijn top. De massages zijn een echte aanrader!
Reactie van de eigenaar 7 maanden geleden
Hartelijk dank voor uw prachtige woorden! Wat fijn om te horen dat u de sfeer en behandelingen zo waardeert. We zijn blij dat de massages zo in de smaak zijn gevallen en hopen u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen bij Euthalia Verzorging & Wellness voor een moment van pure ontspanning. 🌿
Ceicilia Sekar profielfoto
Ceicilia Sekar
7 maanden geleden
Perfecte plek voor zelfzorg. Rustige sfeer, deskundige therapeuten en geweldige klantenservice.
devina utami profielfoto
devina utami
7 maanden geleden
Het personeel was erg bescheiden en vriendelijk, ze begroetten me vriendelijk. Ik heb er ook een ontspannen tijd gehad. Ze hebben me de beste service geboden.
Eiffel Hendriksen profielfoto
Eiffel Hendriksen
7 maanden geleden
Perfecte plek voor zelfzorg. Rustige sfeer, deskundige therapeuten en geweldige klantenservice.
Clarissa Alverina profielfoto
Clarissa Alverina
7 maanden geleden
Het beste wellnesscentrum waar ik ooit ben geweest. Geweldige energie, vriendelijk personeel en fantastische behandelingen.
deisy amanda profielfoto
deisy amanda
7 maanden geleden
Schoon, rustgevend en professioneel. Ik voelde me helemaal herboren na mijn bezoek💕💕
bernika sutandar profielfoto
bernika sutandar
7 maanden geleden
Ik kan niet genoeg positieve dingen zeggen over deze plek. Ze hebben me geholpen te ontstressen en me weer op mijn best te voelen.
Viorisha profielfoto
Viorisha
7 maanden geleden
Elke keer weer een geweldige ervaring. Het team geeft echt om je welzijn.
Mark-Jan Okhuijzen profielfoto
Mark-Jan Okhuijzen
7 maanden geleden
Vandaag voor het eerst naar deze sauna geweest.
Het personeel is erg vriendelijk. Je hoefde maar op de bel te drukken,en ze stonden er om een bestelling op te nemen.
Alles is mooi schoon.
Tip van ons; een klein menukaartje zou een goede aanvulling kunnen zijn.
Verder zou ik deze sauna zeker aanbevelen voor een heerlijk dagje ontspanning!
angela kalkhoven profielfoto
angela kalkhoven
7 maanden geleden
Heerlijke hamam gehad in een prachtig mooie ruimte met privé zwembad en sauna waar je gebruik van mag maken. Met een heerlijk kopje thee en een goede massage kom je even helemaal tot rust.
Reactie van de eigenaar 7 maanden geleden
Hoi Angela wat fijn om te horen! Heerlijk nagenieten na de Hamam met zeeppakking van bijna 1uur. Graag tot de volgende keer. Warme groeten van het Euthalia Verzorging & Wellness.
Bram Francke profielfoto
Bram Francke
7 maanden geleden
Fijne atmosfeer.
Reactie van de eigenaar 7 maanden geleden
Hartelijk bedankt voor uw bezoek aan onze Privé Spa in Deventer en erg fijn te vernemen dat alles naar wens is geweest. Graag tot ziens!
Andele Brenninkmeijer profielfoto
Andele Brenninkmeijer
7 maanden geleden
Fantastische privésauna! Heerlijk genoten van een fantastische, ontspannende massage! Aanrader!
Reactie van de eigenaar 7 maanden geleden
Heel graag gedaan. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze privesauna. Graag tot de volgende keer. 🙏
Debora Bakelaar profielfoto
Debora Bakelaar
7 maanden geleden
Heerlijke ervaring. Goed ontvangst, fijne behandeling.
Reactie van de eigenaar 7 maanden geleden
Mooie woorden dank u!
Melanie Van Der Wal profielfoto
Melanie Van Der Wal
7 maanden geleden
We hebben een hele fijne ervaring gehad! Je wordt heel vriendelijk ontvangen, ze zijn heel gastvrij en de headspa was heerlijk!
Reactie van de eigenaar 7 maanden geleden
Fijn om te horen. Bedankt en graag tot ziens!
Sandra Blommestein profielfoto
Sandra Blommestein
7 maanden geleden
En zo ben je dan in Deventer voor een nieuwe ervaring. Hotstone massage in duo met lieve vriendin. Wat heerlijk om dit samen te doen bij Euthalia. Zeker een aanrader en we komen graag terug en dan voor een uitgebreide behandeling. Zen naar huis en tot gauw Deventer! 💛
Reactie van de eigenaar 7 maanden geleden
Het was een waar genoegen jullie deze Heerlijke behandeling aan te bieden. Veel plezier nog in Deventer
Saloua Khairi profielfoto
Saloua Khairi
10 maanden geleden
Een ware oase van rust! Warm welkom, ontspannen sfeer en een perfecte massage van begin tot eind. Ik voelde me verfrist en opgeladen — 100% aan te bevelen.
Reactie van de eigenaar 10 maanden geleden
Dank u wel. Zo horen wij het graag. Graag tot de volgende keer. Nagenietse
Hele fijne tijd gehad, zeer de moeite waard
Reactie van de eigenaar 10 maanden geleden
Fijn jullie te mogen hebben ontvangen in onze privė Wellness. Graag tot de volgende keer en wij hopen dat uw huid lang zo zacht als nu mag blijven aanvoelen na onze Hamam behandeling. 😃
Jurjen profielfoto
Jurjen
1 jaar geleden
Zeer professioneel (privé) wellness centrum. Alle voorzieningen de je hartje begeert, zijn aanwezig. Vakkundig en vriendelijk personeel. Bij vragen en/of opmerkingen enkel op het belletje drukken, en ze staan voor je klaar.

Zeker een aanrader voor een ontspannen sfeer, in een gemoedelijke setting.
Reactie van de eigenaar 1 jaar geleden
Goed om te horen. Altijd Welkom. Wij staan graag voor u klaar. Graag tot ziens